Subject: Isikukood
From: "Brendon Tiik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "AKI info"
Date: Wed, 15 May 2024 12:10:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses ühe haigla digitaliseerimise projektiga sooviksin pärida
Rahvastikuregistrilt isikukoodide kohta.

Vastavalt isikukoodi kehtestatud korrale on iga isikukood ainulaadne, mis
on väljastatud Eestis.

https://www.riigiteataja.ee/akt/128062019037

Kuna ka Läti, Leedu ning ka muud EU riigid väljastavad isikukoode oma
kodanikele, kas on esinenud olukorda, kus ühe välisriigi kodaniku
isikukood kattub Eesti kodaniku isikukoodiga?

Hinnates teiste riikide isikukoodide väljastamise korda, mis võiks olla
tõenäosusprotsent, et kahe eraldiseisva inimese isikukoodid võiksid
kattuda?

Lugupidamisega

Brendon Tiik

Tehnikateenistuse juhataja

Mobiil: +372 5187325

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

B.Braun Medical OÜ

Tehnikateenistus

Pilvetee tn 8

12618 Tallinn

Eesti

 <http://www.bbraun.ee/> www.bbraun.ee

 <https://www.linkedin.com/company/bbraun-group>
https://www.linkedin.com/company/bbraun-group

__

As a true partner

we develop smart solutions

and set standards

to improve health care.

B. Braun – Sharing Expertise

  _____

The information contained in this communication is confidential, may be
attorney-client privileged, may constitute inside information, and is
intended only for the use of the addressee. It is the property of the
company of the sender of this e-mail. Unauthorized use, disclosure, or
copying of this communication or any part thereof is strictly prohibited
and may be unlawful. If you have received this communication in error,
please notify us immediately by return e-mail and destroy this
communication and all copies thereof, including all attachments.